سقف کاذب

کاربر بلاگیکس · 16:23 1401/03/21

دلایل استفاده از سقف کاذب در خانه

یکی از طراحی های جدید در فضای داخلی استفاده از سقف های کاذب در خانه است که به زیبایی خانه کمک می کند. مدل سگ کاذب دارای مزایا و معایبی است که در این مقاله با آن ها مواجه خواهیم شد. در اجرای این سقف ها باید به یک سری زمینه ها و مسائلی توجه شود که امنیت سیستم را به خطر نیندازد.

سقف های کاذب را می توان در اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و هر جایی که به نظر می رسد به زیباتر شدن محوطه کمک می کند اجرا کرد.

تعریف سقف کاذب در ساختمان
طبقه دوم که به دیوارها و طبقه اول در زیر طبقه اول خانه متصل است، سقف کاذب نامیده می شود. این سقف ها را می توان به صورت صاف و یا غیره ساخت. برای ساخت و اجرای سقف های کاذب در خانه بهتر است از وسایل برقی استفاده شود زیرا با چسباندن آن به فونداسیون اصلی فشار بیشتری به محل وارد می شود که در صورت عدم توجه به این محل مشکل ایجاد می کند.

اگر به قالب های کاذب سگ توجه نکنید، ممکن است در اثر ضربه زلزله به دیوارهای مجاور آسیب وارد کنید.

زیبایی بیشتر محیط
این روزها استفاده از برق در داخل خانه، علاوه بر نمای بیرونی خانه، در داخل خانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با سگ کاذب می توانید از نور رنگی برای هماهنگی با ناحیه مورد نظر استفاده کنید و بهترین جلوه را به آن ناحیه بدهید.

حفاظت از صدا
از آنجایی که بین سگ اصلی و سگ کاذب فضای خالی وجود دارد، باعث سروصدای طبقات شده و یا به حداقل رسانده است. به همین دلیل در مکان هایی مانند سالن اجتماعات، مهدکودک ها و تالارهای پذیرایی بیشتر از این سقف ها استفاده می شود.

طرح ها و طرح های خلاقانه ایجاد کنید
از سقف های کاذب در منازل می توان در مواردی مانند سگ های کتابخانه برای زیبایی بیشتر استفاده کرد.به این ترتیب می توانید کاغذ دیواری برای فضایی زیباتر داشته باشید. ایده های خلاقانه ای که می توانید از سقف های کاذب دریافت کنید، بسته به سلیقه و سبک هر خانه، بسیار متنوع و راحت هستند.

کاهش قدرت
تا زمانی که سگ کاذب بخشی از اتاق یا اتاق نشیمن را برداشته باشد، به گرم شدن و خنک شدن سریع منطقه کمک می کند. به همین دلیل در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. در واقع انتقال حرارت بین داخل و خارج خانه به خصوص در طبقات بالا با مشکل مواجه می شود.

سقف کاذب چه کاربردهایی دارد؟
سقف کاذب در حمام
همچنین سقف های کاذب ضد آب و ضد آب وجود دارد که می توانید با خیال راحت از آنها در حمام استفاده کنید. سقف های کاذب پی وی سی با طرح ها و رنگ های خاص مانند چوب، شاید بهترین انتخاب برای طراحی در ویلا و زیرشیروانی باشد.

برای تاکید بیشتر از سگ دروغین استفاده کنید
یکی از ایده ها استفاده از این سگ ها برای تاکید و ایجاد منظره ای خیره کننده در خانه ها یا سالن ها است. به عنوان مثال، بخشی از منطقه ای که می خواهید بیشتر ببینید، مانند میز ناهارخوری، می توانید از سگ کاذب استفاده کنید. با انجام این کار، شلوغی اطراف را کاهش می دهید و روی قسمت مورد نیاز خود تمرکز می کنید.

ضمناً در هر قسمتی از خانه که فکر می کنید نیاز به سگ کاذب در منزل دارید می توانید با مشاورین مسئولین تماس بگیرید.

انواع سقف های کاذب در ساختمان های اکومنیکال

انواع سقف کاذب در ساختمان
سقف های کاذب به اشکال مختلف ساخته می شوند. مهمترین ویژگی آنها آتش و قدرت بالا در مواقع خطر است. متداول ترین مصالح مورد استفاده در ساخت سقف های کاذب پی وی سی، گچ، تالک، آلومینیوم، چوب، فلز، کامپوزیت، فولاد و ... می باشد.در ادامه به مهم ترین مدل های سقف کاذب اشاره می کنیم:

کناف ایکه آجا
کناف کاری یکی از اقلامی است که امروزه می توانید در بسیاری از خانه های جدید پیدا کنید. برای سقف های کاذب در خانه هایی مانند کناف، پانل های گچی تخت تا سقف اصلی نصب می شود. اگر ابتدا یک پایه فلزی سبک داشته باشیم و سپس روی آن صفحات با روکش گچی قرار دهیم به آن پایه کناف می گویند.

اما اگر امکانات امنیتی و تایل های سقف به صورت شبکه ای ایجاد شود و با آویز به سقف اصلی متصل شود، سقف کاذب از نوع شبکه ای ایجاد می شود که بسیار سبک و ارزان است. این سقف نیازی به اجاره یا تعمیر ندارد.

سقف کاذب با پانل های پیش ساخته گچی
ایمنی چنین سقف کاذبی در خانه بالاست و به راحتی قابل اجراست. در این مدل قطعات پیش ساخته گچی در سقف آلومینیومی قرار می گیرند و به راحتی با هزینه کم رنگ آمیزی می شوند. به علاوه این نوع سقف در برابر نور مقاومت بالایی دارد و دوستدار محیط زیست است.

اونیگی ایکه آجا
این نوع سقف های کاذب حس بسیار خوبی را به مخاطب القا می کند و زیبایی بسیار منطقه را به همراه دارد. قسمت اصلی این سقف چهار تراش یا فلز است که بخشی از آن چوب است.

رابیتس از شن و ماسه
یکی از رایج ترین سقف های کاذب در بین مصالح ساختمانی، کوه رابیتس است. این سقف که نوعی ورق کامپوزیت گالوانیزه است با سیم تقویت شده به شبکه فرعی متصل می شود. از خرگوش های معروف برای دهانه های بزرگ و از خرگوش های تخت برای دهانه های کوچک استفاده می شود.

 

 

آکوستیک سگ
سقف های کاذب آکوستیک در مواقعی که صدا زیاد است مانند سالن های فیلم و کنفرانس استفاده می شود. این سقف از مصالحی مانند کاغذ فشرده، چوب و تخته گچی و پارچه های روکش دار ساخته شده است.سقف های کاذب خانه آکوستیک، عایق صدا، سبک و ساده هستند، همچنین قیمت مناسبی دارند.

انواع سقف کاذب با توجه به خواسته و نیاز مشتری در خانه استفاده می شود که در این مقاله به مهمترین آنها اشاره شده است. بنابراین، یک سگ مجازی برای آشپزخانه و یک سگ شیشه ای کاذب در لابی هتل از دیگر مواردی است که می توانید به آن اشاره کنید. و همچنین کارخانه تولید کننده سقف كاذب آذران پلاستیک